WEBBKURSER

BAS-P & BAS-U English version

Sammanfattning

  • 6 hours Kurstid
  • 3 395,00 kr 1 795,00 kr Pris ex moms
  • 365 days Åtkomsttid
  • 24/7 Tillgänglighet

This web course focuses on the practical application of the Work Environment Act, The Work Environment Ordinance and the Work Environment Regulations. As a Construction Work Environment Coordinator, you coordinate the work during the design (BAS-P) or the design (BAS-U) and should be able to prove your competence.

 

In this training, you get an overview of the regulations, the roles of the construction site and work environment and safety work. You will learn concepts such as work environment plan (AMP), risk assessment, safety patrol, systematic work environment (SAM) and safety culture. After the training, you have the basic knowledge you need in your role as BAS-P and BAS-U.

 

Parts of the course content

  • Regulations, laws and regulations
  • Roles, coordination and responsibility
  • Accidents, statistics and work environment risks
  • Work environment and safety work
  • Knowledge test / Exam

 

Course objectives

After completing the course, you should have basic knowledge of your role as BAS-P and BAS-U.

 

Implementation

The training is conducted online. After passing the knowledge test, you will receive your course certificate, which is valid for 5 years of work in Sweden. You get access to the online course immediately after booking.

 

  • Kurserna fungerar på alla enheter, var du vill och när du vill.

FAQ - Vanliga frågor

Faktura (30 dagar). Swishbetalning är möjligt. E-faktura, e-post (pdf), postfaktura.

Swish

Ja, när du fyllt i all information i bokningsformuläret för den första deltagaren så klickar du på ”slutför köp och boka för fler elever”, då skickas den första bokningen in, nu kan du fylla i information för nästa deltagare (och byta kurs om du vill) och fakturainformationen är då förifylld. När du bokar för den sista personen klickar du på ”slutför köp”.

Ja självklart, maila oss så löser vi det.

Ja, fyll i fältet "kopia på kursintyg" så mailas en kopia på kursintyget. Du kan också få ett eget inlogg till vår HR-portal där du får en god översikt över dina anställdas intyg samlade.

För bokning av webbkurser gäller att när vi har skickat ut mail med ditt/ert kursinlogg så är ditt köp slutfört och levererat från oss och bindande betalning gäller. Vi erbjuder möjlighet efter köpet att få byta till en annan kursdeltagare kostnadsfritt.

Ja. Vi är anslutna till ID06 och kan lägga in era intyg. Nu erbjuder vi dessutom kostnadsfri ID06 registrering from 19/1-2024!
*Arbete på väg steg 1.1-1.3 får ej registreras i ID06.

Kund ansvarar för att sina lämnade uppgifter är korrekta och uppdaterade samt för laglig grund för överföring av sådana uppgifter. UK ansvarar i sin tur för laglig grund för behandling av uppgifter efter mottagande från kund.

Vi hanterar personuppgifter, namn och personnummer, i olika syften, tex används ditt personnr för inloggning till vår kursportal, utfärda intyg, påminnelsefunktioner för intygens giltighet, fakturering samt övrig kursadministration.. Behandlingen är nödvändig för att kunna fullgöra vår förpliktelse som leverantör av kurser. UK har ingen tidsgräns för lagringen av dina personuppgifter, utan de finns i våra system tills vidare. Som registrerad kund har du rätt att begära ett registerutdrag med information om vad som finns sparat. Detta för att du skall kunna kontrollera att uppgifter stämmer, ev rätta om något är felaktigt/ändrat samt att du har rätt att få uppgifter raderade om du så önskar.

Referenser

Ett urval av våra kunder

...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...